Je kunt een klacht indienen als je niet tevreden bent over:

  • De manier waarop een dienst of reparatie is uitgevoerd

  • De manier waarop je bent behandeld door een medewerker en/of aannemer

  • Een belofte die niet is nagekomen

  • Ons beleid

Een klacht gaat altijd over onze dienstverlening. Of de dienstverlening van een bedrijf dat wij voor je hebben ingeschakeld. Bijvoorbeeld een aannemer.

Je kunt jouw klacht op dit moment niet online melden. Je kunt ons wel bellen, appen of een brief sturen. Kijk hier voor onze contactgegevens. Zet altijd je naam, adres en contactgegevens bij de klacht. Stuur je een brief? Zet dan ook een handtekening.

Vraag je iemand anders om namens jou een klacht te melden? Zorg dan voor een schriftelijke machtiging. Deze vind je hier.

Niet alles is een klacht

Twijfel je over of iets een klacht is? Neem dan eerst contact met ons op. Dan denken we met je mee.

Soms lukt het niet om samen een oplossing te vinden

Soms lukt het niet om samen een oplossing te vinden. VraagHet Juridisch Loketom advies. Het is fijn om te weten dat ook andere organisaties je kunnen helpen:

Heb je een tip of compliment?

Met jouw tip kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Complimenten vertellen ons wat we vooral niet moeten veranderen. En ze geven ons frisse energie om met een glimlach Woonbron nog beter te maken.

Deel jouw tip of compliment via ons contactformulier.